D finns så fina människor!

Tjaa! Nu är det nästan färdig packat bara lite sista-minut-insläng sen typ som tandborste, smink och sånt  :) Han även med att baka igår. D blev toppen tyckte mamsen <3.

Vaknade av ett ''God morgonen min solstråle'' sms :] Sött va?
Ja blir så glad av sådanna människor som bara snackar och snackar om allt bra jag är
och att helt underbart d är att ja finnt. att jag är den enda människan han mött som är sp positiv och glad!

Va ska man säga tillbaka lixom??. Sötnos <3.

Iaf... Sitter just nu i sängen med blött hår och påsar under ögonen. Ska torka håret, platta d, äta frukost, klä på mig, sminka mig, borsta tänderna och sedan tror jag att ja är redo för färd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0