I LOVE SCHOOL ^^

Lika roligt i skolan som vanligt! Ja tror jag håller på att bli än ''såndär'' som älskar skolan! Helt sjukt... men ja har så fina vänner som gör dagarna TOPPEN o sen så va d pankakor, YAY :]. Tog 16.15 tåget hem till ockelbo med Natta, Rebecka, Jossan och Soheila! När vi kom fram så drog soheila hem en snabbis för att duscha o göra if iordning och medans hon gjorde d ringde ja mamma :'D så hon kom ner på ngra minuter o hjälpte mig hitta en någolunda present eftersom ja inte haft tid att köpa ngt i gävle... Ja kan säga er att.... d fanns inte mkt! -.- Men d blev Peeling ''kräm'', peeling ''handske'' och en MASSA godis. Sedan runt fem i sex så mötte ja upp soheila och vi gick sedan till Ronija... men vi viste ju såklart inte vart hon bodde så hon o henne kompis Bea kom i mötte upp oss :'D. Heheh trodde d skulle bli lite pinsamt men d vart verkligen skitttttttttt kul! Vi elr rättare sagt JAG... åt smörgås tårta, drack ett ton fanta.. åt massa kakor :] d va MUMSSSSSSS! Efter ja ätit klart satt vi bara o snacka om allt från Bea's ''feta'' bror till condomer. sedan gick vi ut... lekte runt lite och runt halv nio var vi tvungna att dra hemmåt så soheila följde mig tll kyrkan där mamma hämtade uppp mig och nu sitter ja här... nästan helt slut... D ska bli skönt att gå o lägga sig snart :] Fast först måste ja ta fram lite kläder som ja ska ha imorrn!

Åhhhhhhhhhhhh, O så får ja typ en timmes extra sömn eftersom ja tar tåget som går 8.30 :'D Med Jossan och Beckaaaaaaaaa :]
Mwihi


becka och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0