jag hatar regnnnnn!

Vilket jävla skit väder :O. Jag förstår inte.. Igår var d soligt och varmt... Jag höll på av dö medans idag så är d spöregn hela dagen och skt kallt :(.

Vaknade som ''vanligt'' 5... Började smått att fixa iordning mig, åt frukost och fick sedan skjuss ner till stationen. Där ja stod o väntade på Sofie. men hon kom aldrig så ja hoppa på bussen o satte mig o snacka med beckis :) Alla typ sov utan oss två( + ngra till ).. Vi bah satt o snacka xD. OHWELL... 50 min senare var vi framme och d spöööööööregnade asså d va inte ens kul...  D såg ut som ja kissat på mig... både fram o bak. Skorna va bruna av vatten o gegga. Min tjock tröja var kall o blöt., sminket rann... Öbekvämt värre? Vi sprang iaf in i skolan ... Å där satt dem... Våra fina klass kompisar :D. D känns verkligen inte som vi börja igår... För ja tkr verkligen vi fått bra kontakt... Men iaf... Dagen börja med att vi gick igenom lite ordningsregler sedan skulle blev vi indelade i små grupper, och skulle intervjua varandra... d va kul! Vi fick lära känna varandra... fast d va ju d som va poängen men aja :)...  Sedan var d lunch... Kyckling o ris elr chili con care o ris.... Chili con carne m. ris... DUH! finns d nå godare :O.. nepp! Efter lunchen sprang vi in  skolan igen o ''lekte'' en anna grupplek... HAHAH d va askul :)! Om d var ngn som inte skrattade måste han/hon vart störd i huvudet! kmr inte ihog riktgt va vi gjorde efter... kmr inte ens ihog om d va i den ordnngen elr inte men v får hoppas :) Sen haade vi ngn tipspromenad grej, vilket var BORINGGGGGGGGGGGGGGGG. men vi gjorde och fick sluta när vi var klara... Satt i vänta på rebecka... hon kmr inte så ja går o frågar susann (vår lärare) o hon säger att becka sitter o gör engelska prov, WTF... Tack för att hon berättar d... ja hade lixom suttit o väntat i år o dar så ja kollar på klockan o ser att hon är 13.40... får panik och gårspringer hela vägen till stationen... o fyfan va långt d va.. Ja fick håll... gick villse o aa ja vet inte vad! :P men ja han med tåget och fick en sittplats :D! När ja ringer mamma på tåge o säger att hon måste hämta mig på stationen så säger hon att hon inte vågar åka mer med bilen eftersom den behöver service... men som tur var stod min buss där.. annars hade ja fått väntat i regnet i 1 och en halv timme. Men ja hoppade iaf på bussen.. fuck va mkt småbarn d va:O Fanns EN plats kvar.. Å där satte ja mig :)... från att hela bussen var full till att den var tom när jag klev av... Helt otroligt :P men iaf.. sedan gick ja hem från busshållsplatsen o d tog typ 8 min... När ja kom hem kasta ja av mig skorna o bara slängde mig på sängen!!

Nu sitter ja här... Är faktiskt ganska trött  och ska nog snart gå o lägga mig.. Ja jag vet kl är bara 8 men ja måste upp så tidigt o ja pallar inte vara trött/somna om :)!

Så tänkte svara på lite kommentarer på myspace och sedan börjar ja att göra mig iordning o runt 9 halv tio lägger ja mig! kk? 

BILDDDDDDDD!
 
fin tjej, fin röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0