Nu var d ngn dag sedan!

fast ja orkar inte bry mig för ja har tappat intresset av bloggen. Inte helt men en ganska stor del av den. så ja kommer helt enkelt att skriva när ja känner att ngt kul kommer att hända/ har hänt elr om jag har supertråkigt, whatever :P.

Nu är d inte långt kvar tills ja börjar gymnasie.. och för att vara ärlig så längtar jag lite. Aa ja sa d... LÄNGTAR. d ska bli så kul eftersom jag slipper vara själv eftersom Rebecka o Sofie ska gå me mig och sedan så kmr man att träffa en miljon nya kompisar.... FÖRHOPPNINGSVIS dårå :'D.

hehe, that's it for now!

SLÄNGER IN EN BILD OCH EN LÅT :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

känns väl sådär.. Det fixar sig nog :)

2010-08-17 @ 22:01:31
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0