Gilla!

KATERINA ELIZABETH MAGKLARA: well well well... Vart ska man börja din lilla skitplutt? <3 Du gör mig gla' ... jag vet inte riktigt vad men din energi får mig att le och att bara va mig själv. Vi har känt varandra i 10 snart 11 år TÄNK vi var bara små skitar när vi först träffade varandra!

Din familj är helt go' .. otroligt fina människor hela bunten.

Haha kommer du ihåg när  vi hade kongo, och han åt upp hela vårt smör paket? Jävla smör ätare.. elr när vi gick ute med honom i trädgården typ 6 på morgonen så skrek du ''kolla katten'' o pekade o kongo bara drog och jag släpades runt i den leriga marken :P Sånt som gjorde ont på den tiden men som får mig att skratta nu!

Åhh och eran underbara grekiska mat, MUMS!

Jag saknar dig så himla mycket!! Jag borde komma hem till dej och äta, åka moppe, skratta, Snacka skit och bara ha allmänt kul.. Bara du och jag en hel helg! Dra till stranden/badhus, bio, bowla vad som hellst :)
Jag har så mycket jag vill berätta men vet inte riktigt hur och när... men när du kommer tilbaka till sverige MÅSTE du sms:a mig så ska ja berätta en kul grej :)

PUSS PÅ DEJ HJÄRTAT!
DU ÄE VÄRD GULD <3


Kommentarer
Postat av: Katte

naww! dom dar orden var so gulliga becca! saknar dig och nar jag kommer hem do javlar ska vi ha kul!!!! <33333

2010-08-10 @ 10:35:04
URL: http://katerinamagklara/blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0