Tjabba tjena hallå!

Vi säger så.

Igår natt kom jag äntligen hem till akelbo.. som min pappa säger elr OCKELBO som vi vanliga människor säger ;)Fett skönt att komma hem till sin fett sköna säng, sina egna prylar, tv:n, datan, maten... ALLT :). Sov helt otroligt bra inatt och gör gärna om d :D. Vaknade endå runt åtta, och somnade sedan om till nio. När ja vaknat på ''riktigt'' logga jag in på msn, packade upp mina kläder, och började sedan göra mig iordning eftersom vi skulle dra in till byn och hämta ut mitt tågkort! Sedan drog vi ner till valbo för att kolla på mobil till erik vilket slutade illa. Både mamma och erik vart skit sura på varandra och d blev dålig stämmning. Men d gick TYP över efter någon timma elr två. Mamma och erik fick med sig lite kläder men inte jag! Efter dem handlat klart gick vi o åt en macka på något fik och rullade sedan hemmåt. När vi kom hem så var vi tvugna att börja storstäda hela huset för d såg bokstavligen F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G-T ut. Så nu har vi plockat upp alla filmer från golvet, dammsugit, och våttårkat... Dammsugiit köket+våttårkat och sedan är hallen och d också färdigt... D som återstår är då mitt och erik's rum och sedan toaletterna fast dem lämnar jag hellst åt mamma elr någon annan som känner sig sugen att komma hit o fixa o pimpa toan lite :).

Åhh och idag är d FREDAG DEN 13:e.
Inget hemskt har hänt mig ÄN. Fast kvällen är ju inte slut än så allt är fortfarande möjligt. Är jag den enda som tkr att fredag den 13:e låter som en super bra myskväll? En hel kväll med chips, godis, cola och marathon med skräckfilmer?. + regn och kanske också lite åska skulle vara pricken över i:et. :D I mina öron låter d perfekt :)
Fast NAEJ, inge regn, inge åska, inge godis. Allt vi har är Chips, cola och skräckfilmer, fast d får duga. + att d borde vara massa skräckisar på tv idaaaag :D. Ja får vää helt enkelt sätta på tv:n o kolla.

ha en bra kväll nu för d ska ja och var försiktigt för allt kan hända ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0