TEAMBUILDING.

Hejsan hoppsan! Ja ska börja med att säga att JÄDRAAAAAAR  vilken dag. Den började med prutt, sedan bajs och till slut ett smile :). Ja får ett sms av rebecka att hon inte skulle komma till skolan. och sedan messar ja jossan och hon säger att hon också är sjuk. HALLÅ? Vi skulle ju åka tsm till team buildningen o så lämnar ni mig bara sådär. så ja visste varken vilken buss man skulle ta elr någon ting. Så ja yrade runt på centrum och var ganska ledsen o ringer till mamma o säger att ja inte vet vart ja ska vara eftersom man skulle ta sig dit själv. o dem ja skulle åka me var sjuka. Så d tog runt en halvtimme för min mamma att övertyga mig att stanna kvar i skolan o inte åka hem så ja skulle få skolk. Ja åkte tillbaka till skolan och mötte upp min snälla handledare/mentor (elr va d heter) o sedan skjussade hon mig till hemlingby där teambuildningen skulle äga rum. När ja väl kom dit var klockan lite efter 10. och aktiviteterna/grupp övningarna hade börjat men d gick bra endå och d var jätte kul att vara där... ångrar inte alls att ja stannade kvar så  Tack vare min fina mamma och snälla handledare suss fick ja vara med o göra massa utmaningar i grupp för att lära känna o lita mer på sina klass kompisar. Asså d går inte att förklara d va så OTROLIGT roligt :D Ja e så jävlaaaaaa nöjd med min klass! ;)

OOO Imorrn börjarrrrrrrrrr ja 12.00 :) Så jaa får låååååååååååång sovmorgon, YEEY!
o så slutar vi 13.40. och tar 14.10 tåget till ockelbooooooo, o e hemma, hemma :P till 14.45 :)
chill dag, assåååå ;)


Grillning hos becka i lördags <3.

Kommentarer
Postat av: caroline

Hur får man bilderna att bli större asså typ över hela sidan?

2010-09-07 @ 09:07:22
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0