Vilken dag!

Orkar inte riktigt berätta om dagen fast den var skit rolig :D. Missa tåget så mamma fick skjussa mig till gävle. Snurren, grupp arbete med Patrik och Adam, SKIT KUL. och sedan fick vi sluta :). När ja kom hem gjorde ja inte annat än satt mig vid data tills min mamma sa till mig att komma ut i smaka på maten. O vad var d för mat. Jo Chilli con carne, min favorit :D. Mums. Sedan har bestämmde ja mig för att plugga lite på engelskan och JAG KAN DEN (Natur begåvning). Alltså ja har blivit värsta smart. d kommer att gå super bra på fredag... Ja bara vet d :). Sedan innan ja går o lägger mig ska ja läsa några sidor i boken ja läser på svenskan :). sketa bra.


Beckis o jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0