Hejsan sverige!

Nu var det lite mer än 10 timmar sedan som ja bloggade.
Som jag nämnde i förra inlägget så skulle ja o mama upp till rönnåsen
o fika. Sedan efter d drog vi ner til sandviken för att handla ligg underlag :D
som vi ska ha efter bröllopet på Lördag. Fick även med mig ett jätte fint armband
som mamma då tyckte såg barnsligt o fult ut. WHATEVER ;D!

Vi var hemma till 18-tiden och satte då igång med middag!
Sedan packade ja lite, DOCK inte klar på långa vägarrrr, Ja fixar resten imorrn istället!

Rörde lite på mig, och d rann flode med svett så ja hoppade in i dushen och nu sitterjag här
helt ruffsig i håret!  Måste nog snart gå o lägga mig så ja kan vakna tidig imorrn,
8... SENAST 9. Annars hinner ja inte packa klart, platta håret, klä på mig, sminka mig och
ner till byn för att aktivera mitt kort.

BTW: Förlåt att ja skrev fel d där med 'The client list'  Ja menade att dn har premiär inatt. :)
Men att den är bättre än Twiligt, new moon och eclipse tillsammans.. D håller jag fortfarande på!
hahah, aja. Missar den eftersom dumma sverige inte har Showtime, elr har vi... Ja vet inte
men jag har dn nog inte, ELLER?
Har flera hndra kanaler, Men om jag nån gång har DÖDSTRÅIGT så ska jag ta o titta igenom alla och
se om vi har den, o om vi har d. FYFAN VA BRA. Om inte NÄHEEE!

Aja, Nu ska ja klä på mig o sedan borsta gaddarna o lägga mig :D

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0