Min dag, bara min!

Hejsaaan alla! nu sitter jag här helt tilltuffsad. Ja ser helt enkelt ut som sju svåra år. D:
Aja iaf, Tänkte berätta lite om min gårdag som jag då äger. Vaknade 9 av att mamma, anna o erik kom insjungandes i vardagsrummet med både presenter och tårta :). Anna hade nämligen gott upp 8 för att baka den och den blev skit söt :).

Efter vi ätit tårta och öppnat presenter så gjorde vi oss iordning och drog sedan till slussen där vi skulle möta både mia och camilla :). Vi tog färjan över runt kvart över och var sedan framme några minuter senare. Vi började med att åka typ kvasten o d va skit kul... :D vi fortsatte med några attraktioner och drog sedan för att käka nå texmex vilket var super gott!

Efter maten besämmde vi oss för att spela lite så vi drog till nå choklad hjul och satsade på mitt lycko nummer vilket är 6... D fanns två brickor ''6'' o både ja och camilla valde dem och helt jävla otroligt så vann vi båda ;o
1,8 kg M&m's :). Fan va gla' vi va :D

Vi gick runt lite.... fortsatte med karuseller och drog sedan hemmåt runt sex, sju... nån gång! När vi var tillbaka i slussen sa vi hejdå till camilla och drog sedan vidare hem till pappa  där han bjöd på mat, läsk och tårta :) d va jätte fint och hur gulligt som helst. Sedan nästa gång vi ses så ska vi dra på bio + en överraskning... ;o
TACK PAPSI <3 :)

Var hemma igen runt tolv kanske.. borde igentligen sovit hos mia men d blev FÖR sent och hon skulle jobba nästa morgon så ja sov hos anna istället.

Nu på morgonen vaknade vi halv åtta eftersom anna hade tvätt tid halv D: MEN d gick snabbt och ja tänker inte göra annar än bara chilla idag, Jag är helt slut. Och pallar inte gå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0