Om en timme äger jag dagen!

Idag vaknade jag runt halv tio och satt på CSI NY...  :) o låg o kolla på d i typ tre timmar sedan fixade ja o syster till oss och drog sedan in till solna centum och därefter tog vi tunnelbanan in till kista centrum. Där vi gick runt o kollade, handlade lite och åt sedan på max. Efter vi ätit pallade vi inte att stanna kvar så vi tog tunnelbanan tillbaka och när vi kom hem så satt vi o nörda oss framför Top model, tyra banks och my super sweet 16. Runt fem gick jag hemifrån och tog sedan tåget som gick 33 :). 40 var ja på centralen och yrade runt.. Ja hatar den jävla centralen.. ja blir alltid förvirrad och lär mig alldrig vart man ska gå men ja hamna tillslut rätt och d tog faktiskt inte mer än några minuter! :D

Ja gick runt o letade efter camilla och där stod hon, VÄRLDENS finaste bästa vän!
Vi började med att bara kramas en lång stund och sedan drog vi in mot ''stan'' där vi skulle hitta ett place att käka på. d blev nån typ kina/thai/indisisk mat och normalt vis så är ja inge stort thai/kina fan MEN d här var faktiskt gott o plus att vi fick typ två kyckling spett gratis och två fritterade bananer med glass... Väldigt  snäll kille som jobbade där ;) Sen drog vi bara runt, tog lite bilder...Fyfan va kul vi hade, o ja garva så jävla mkt... orkar inte berätta men d kanske kommer en video o lite bilder i något senare inlägg :). men iaf sedan forsatte vi gå runt typ hela stan eftersom d var stockholm kultur vecka OCH ung08 :).

Halv tio tog jag tåget tillbaka till solna och kvart i var jag hemma :). Har suttit och skrattat med mami, anna, o erik en stund och sedan har ja satt in en kräm i mitt hår för ''very damaged hair'' . Tänker låta d sitta i nån timma till och sedan hoppar jag in i duschen och förböreder mig för morgondagen som kommer att bli hektisk till en början.. På morgonen dårå!

PÖSS SÖTA BARN <3

Kommentarer
Postat av: caroline

sv : jag önskar att jag oxå hade 2 veckor kvar av sommaren men så var det inte.. Ja det bler media för mig :D vad ska du gå själv? :D

2010-08-10 @ 23:27:40
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: caroline

va roligt :D fotto, film eller vad är du mest inereserad av? grattis föresten! :D <3

2010-08-11 @ 00:08:30
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: caroline

va roligt då ses vi på tv4 snart ;O

2010-08-11 @ 00:45:42
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Kattis

becc? om jag var du så skulle jag kanske inte sattsat på honom eftersom han har en tjej, men om det funkar bra för dig och honom så har jag ingen aning om vad ni ska göra "/ <33

2010-08-11 @ 11:11:52
URL: http://katerinamagklara.blogg.se/
Postat av: dona

Va fin blogg du har !

Besök gärna min störda blogg kanske kan få dig att skratta. Ha det bra så länge, kram :)

2010-08-14 @ 15:45:57
URL: http://andreaspluto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0