Packaa!

Idag har jag vart i VALBO, elr som vi cooling här hemma säger. WALEBO :)
Fick med mig en tröja och grafitti nagelack. Har ni sett dem? HUR JÄVLA COOLT SOM HELST ;)
Sen var d så jävlaa nära  att ja fick med mig en mobil hem fast NEJ.  mitt abunumang var förlängt till 25:e november och man får inte byta mobil förren tre månader innan dvs 25:e augusti, men ja KAN INTE vänta.
Ja fyller den 11:e och då ska ja banne mig ha min present då! >.<

Anyways. Nu ska ja sluta tjura och börja vara lite glad ist :) fast d går nog inte.
för ja packar nämligen... är inte det typ en av dem värsta grejerna?
Ja glömmer alltid d viktigaste och om ja skriver lisa så förvirrar jag bara mig själv.
Vi drar imorrn och ska vara i sthlm till iaf några dagar efter min födelsedag.
Så ja måste ha rejält med ombyten och skit.

efter packningen är klar... (M DEN NÅGONSON BLIR KLAR) så ska ja nog ställa mimg i köket o baka.
Och bara fr att baka är KULLLLLLLLLL!


I love this song <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0