God morgon/dag.

Hej! sov RIKTIGT bra inatt.
Gick inte o la mig igår förren 3-4 och vaknade runt kvart i ett.
Så nu har ja rört på kroppen och är helt svettig, bleeh!
Ska hoppa in i duschen,klä på mig och sedan åka upp till rönnåsen med mamma
o, fika. Båda rebeckorna jobbar idag så då säger man hej och lite sådant :)¨
Sen när ja kommr hem MÅSTE jag leta efter brasilien-minnes kortet, bränna över dem till
en cd och sedan packa! Ska ner till sthlm imorrn och ha kul :D

Tisdag: möta Camilla 16.00 och ha mysig middag i gamla stan sedan sova hos min syster, Anna.
Onsdag: Träffa Camila vid lunch-tid o, ha picnick o bada, sova hos Anna
Torsdag:LEDIG
Fredag: LEDIG
Lördag: Mia o Jockes bröllop, Sover sedan över!
Söndag: Mia o Jocke bjussar på brunch
Måndag: Hemfärd (kanske)

Ska försöka att träffa Mikaela också eftersom hon fyllde år igår.
och hälsa på min fina mormor :)

Vi får se! Men ja har lite planerat iaf !

PÖSS.




Kommentarer
Postat av: caroline

Jag som trodde att du skulle stanna på gamla bloggen men så fel man kan ha. klart att jag länkar vännen <3

2010-07-20 @ 00:19:29
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0