LATE UPDATE.

Tjabba tjena hallå :)!
Nu hade jag helt enkelt tänkt att berätta lite kort vad jag gjort hela veckan eftersom
jag inte bloggat på hela veckan.

TISDAG: Mötte ja upp camilla runt halv fem, fem någon gång eftersom hon missat tåget >.<
sedan åkte vi in till gamla stan för att hitta en resturang där vi skulle ha middag :) när vi hittat den
o äntade på maten pratade vi om allt mellan himmel och jord. Efter maten yrade vi omkring där i stan.
Letade toaletter o glass. great combination by the way. runt 8 hade vi inte myket att göraså vi bestämmde
oss för att gå på bio, ECLIPSE dårå. Så vi gick mot biografen beställde biljetterna, köpte med ett bonuskort
+ tjockis platserna och sprang seda runt i 'vänthallen' tills filmen skulle börja.
tjugo i nio tror ja att den börja o DARN den va seg i början men sedan så blev den bara bättre o bättre tkr jag :)

Efter bion pallrae vi benen till stationen då jag skulle hem till min syrra o sova. Jag var där någongång efter 12.
Ja, erik o anna satte då på 'Fredag den 13:e' och 'Baksmällan' Sedan sov vi :)

ONSDAG: Åkte till Alby för att köpa grejer till håret för att sedan fixa d rakt :). Sedan drog vi ner till södertälje fr att lämna in några papper på banken då mikaela, marilyn, hanin och alex ser mig, så dem ringer mig o ja kommer
förbi där en gång till stt mig ner o prata en stund tills ja var tvungen att dra. efter d drog vi upp till anna igen
o hae i rakpermanent medlet, Fan va gla' ja blev när ja såg att d låg ner o inte stod upp :P Dock bara ett prolem,
nämligen att eftersom jag färgat håret en billjon gånger så bev d fr starkt o mitt hår bränndes! Typ smälte ihop,
KATASTROF!!

TORSDAG: Då skulle anna jobba o erik skulle till en kompis så ja o mamma åkte ner till södertälje centrum o bara hänger där :). Vi gick in på Body shop o fixade en jätte bra kräm till mitt hår för väldigt skadat hår.
o sedan gick vi in till luna gallerian o käka grek-mat :) Fanva gott d va! <3 När vi ätit klart så gick vi till 'GODIS O TOBAK' affären o köpte 1 och ett halvt  kilo godis  o dricka som vi därefter satte oss utanför Statium o åt :)
Träffade massa söta människor, som te.x sandra, mikela, eveliina, lena, antonio m.m :)

Runt halv fem åkte vi upp tll bårstabrgen fr att hämta upp erik o sedan dra upp till söder för att träffa pappitaa, alison o julia! Vi snackade, gick ut o satte oss på ett berg o bara hade kul :). Runt 8,  9 kanske så drog vi hemmåt till anna :)

FREDAG: Mamma skulle träffa en polare så medans de satt o fika yrde vi runt på söder. Åt på mcdonalds, letade fter henns hus, kollade i affärer, o lite sånt... sedan fick ja värsta rycket för ja ville verkligen ha blåbärs paj så vi drog till ett cafe o bestälde värsta pajen, varmt choklad. fan va gott d va, o d va väldigt blåsigt den dagen så d va extra gott :). Sedan runt 3, 4 så satte vi oss i bilen o måla mina naglar o lyssnar på musik. När vi ser att pappa går förbi med alison. Vi sjunker ner i bilen o skrattar högt. PRECIS när dem öppnat porten o ska in i byggnden så ser han mamma o han går i kramar henne o då var d försent. Så vi hoppa ur bilen o förljde med upp till dem.
Vi lärde Alison svenska o tog sedan en prominad med honom :).

LÖRDAG: vi vaknde runt 8 någongång o ja var jätte tggad för ja skulle gå p bröllop o inte vilket bröllop som helst utan Mias o Jockes <3. Vi hoppa in i duchen, satt på oss brölops kläderna, sminkade oss, fixade håret o sedan hoppa vi in i bilen o drog till............. MAXI, ICA MAXI xD. dÄR vi stannade för att köpa lite fika som vi skulle ha i bilen. Sedan drog vi direkt ner mot kathrinholm vilken tog lite mer än en timma kanske. Ja vet inte riktgt men d gck snabbt :) När vi kommit fram var vi alla lite nervösa eftersom vi knappt kände några men d gick bra. 

själva cermonin va JÄTTE vacker, man blev helt tårögd o låtarna dem valde för varandra va jätte fina!
Efter cermonin drog vi till folketpark o fick ''mingla'' runt någon timma innan vi skulle in i 'huset' med underhållning, tal, musik, o lite sådant. D tog ett par timmar innan vi fick maten men d var d värt!
Alla tal som familje medlemmar o bästa vänner gjorde var så otoligt fina. Dem var skrivna både humoristiskt men endå fint! D blev Struts m potatis gratäng o rödvinssås. HELT UNDERBART GOTT! :). talen fortsatt o alla hade d underbart kul o trevligt!

runt 11, 12 någongång började själva 'festen' Fiiiiiiiiiiiiifan va kul vi hade! Ja o anna dansade som galningar o dansgolvt var ALDRIG tomt! Vi studsade runt som studsbollar hela tiden, fötterna började göra ont men ite stoppade d mig heller. Det går inte att förklara hur sjukt AMAZINGLY kul d var! Om ja kunde göra om d skulle
ja ine tveka på ett öre. Musiken var bra, folket var roliga, ALLT VAR BÄST!

Runt ungefär 1 någongång så bvestämmer säg ett gäng för att börja grilla, o d spöregnade lixom men inte 
stoppade d dem, d gick under tak o ställde sig o grillade. Gu' va kul d va :). Dock ingen i min ålder :O. Fast d spelar ingen roll men endå :) efter vi tagit vår korv sprang vi in till huset igen o dansade våra sista låtar innan vi skulle 'hem'. Ja skulle ha stannat hela natten men mamma ville hem o vi hade ingn annars skjuss så vi åkte med men d visade sig att bara fem, 10 minuter senare kom resten! så IT'S ALL GOOD :)
Alla somnade snabbt men inte lilla jag. Ja låg o koll på bilderna o somna sedan. Shit va ja sov bra.
Inte d skönaste men ja sov iaf :)!

SÖNDAG: vaknde runt tio, halv elva o klädde på oss. hahah ja såg ut som stryk xD men vafan :P
vi gick in till köket där duktiga människor stod o gjorde iordning brunchen :)! o sedan gick vi igen.
Runt elva, halv tolv fick vi äta o ja var först med talriken i handen :D.  Vi satte oss tillsammans med Tamara, sophia, micke o hans. Gu' va vi pratade o skrattade :)!
Runt halv ett, ett, kanske två (:P) så sa vi hejdå till alla fina människor o drog sedan hem till anna i solna.
Där mamma slocknade. efter 3 timmars sömn väckte ja henne o vi drog sedan uppåt mot Österbybruk för att släppa av erik hos en brud o sedan vidare till OCKELBOO, yeah ;]!

Vi var hemma runt tolv. Ja gick inte o la mig förns tre, fyra.

Nu orkar ja inte skiva mer så nu får ni se lite bilder:)


Jag och min syster Anna <3

Jag, Andrés och Anna <3

Herr Berndes och Carl Olof <3

Fru Berndes och Ulrika <3

Mia och Jocke Berndes <3

Finaste människorna på jorden! <3

puss finaste mia <3 (ursäkta d som inte ska synnas)

Andrés SNYGG Esteche <3

<3

<3

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Mia

Finaste Becca!! PUSS

2010-07-27 @ 21:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0