Livelovelaughdancex.

FÖRIHELVETESJÄVLAFITTHÅLA o.O jag sov som en näe ja sov knappt.
Först när ja skulle lägga mig vilket var runt 1 så va d en äcklig fjäril som satt sig på min arm
ja vart aprädd o sket på mig. Ville inte släcka lampan för då kunde ja ju inte se om den skulle sätta sig på
mig igen. Hmm tänd lampa kaske, men NAE då blev d FÖR varmt så ja gick ut till vardagsrummet o satt på tv:n
Somna snabbt  typ fem minutes och sedsn vaknar ja av att saga ligger och sätter in klorna i min tutte, o började sedan spinna högt som rockk konsert på högsta volym ^.^ mm.. Men ja lyckas endå somna och vaknar sedan
av alla dumma myggor som surrade, BUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, så jobbigt D:
Så ja gick in i rummet o kollade en gång till, såg inte fjärlien o hoppa snabbt ner i sängen o somna.
Då kanske klockan var 4-5 dr någonstanns på morgonen. Aaa sen vaknar jag av att lil' erik
säger 'VAR ÄR FLICKAN' o öppnade min dörr som låter HÖGT när man öppnar. Ja är verkligen skit trött
men han vägrar att gå därifrån. Så ja gick upp runt halv åtta o kunde inte somna om sedan...
Runt tio drog dem härifrn o sedan vid 13-tiden så drog ja o mamma in till valbo för att 'kolla'
men d blev mer än bara kolla! Tre par örhängen, vit kavaj, vit midje kort 'kofta',och  skrikrosa adidas väska.

Jag har faktiskt vart o shoppat i valbo/gävle nästan hela förra veckan, och den här veckan.
Så ja är nöjd. Nu har jag nästan allt ja vill ha och d har man att tacka sin underbara, bästa, fina, snälla mamma!

Nu är klockan kvart i elva, Tv:n hackar o mamma vill ha hallon paj. Så nu ska jag gå o göra henne en tjänst.
Nämligen bakaaaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0