Fettis dagen!

Tjenaa alla goa' och glada :) Idag har jag bara legat i Anna's soffa o slappat. Vi har kollat på en rad CSI NY avsnitt, två beck filmer och sitter just nu o kollar på fantistic 4. Sedan har vi beställt hem pizza och bara legat o fetat oss med cheddar popcorn ;)! Snart kommer mamma hem med Ben & Jerry's! :D

Idag är d den 9:e vilket betyder att om bara två dagar fyller jag hela 16 år gammal. Då blir ja stooooooor, och ska till grönan med fina människorna: Camilla, Anna, Erik, Mia och Carro :)

På morgonen kmr att kliva upp typ fem, sex o fixa min super fina och goa' tårta, sedan ska ja öppna lite presenter, klä på mig, ta tunnelbanan till slussen, möta upp alla och sedan tar vi båten över till gröna lund :'). Vi kör på heldag och d kmr att bli bäst!

Efter grönan vill pappa ha ''födelsedags middag'' så då tar ja tunnelbanan till Zinkensdam ;) När vi ätit klart o haft skoj så ska ja hämta upp mina grejer i mammas bil och sedan möter ja upp mia igen som ja därefter följer med hem, och där ja kommer att tillbringa min natt!


& sedan ville jag bara säga GRATTIS TILL MIN FINA SYSTER, FLOR SOM FYLLDE ÅR IGÅR (8/8)!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0