Jag är trött!

Skulle kunna somna! Vaknade 7 av mig själv O.O och hade lite brottom.. slängde på mig kläderna, sminka mig, åt frukost och borsta sedan tänderna. Runt 8 tog ja och brorsan cyklarna ner till station där ja sedan skulle möta upp becka :) och min bror skulle till skolan. Runt 8.20 kom hon och tåget kom några minuter senare. När vi gått på tåget gick vi igenom alla vagnar för att leta efter Jossan och jill. d gjorde vi ganska snabbt :). Vi slog oss ner och snackade hela vägen till gävle :). När vi kom fram tog vi bussen till skolan för att byta om till idrotten som vi skulle vara ute någonstanns. därefter mötte vi upp Natta o vi drog sedan till idrotts 'planen'. Först hade vi ngn uppvärmnings lek och sedan körde vi Lacross (Hur jävla kul som hellst) och fotboll! (boringggggggg). Men d känns bra för alla passar till alla och vi har helt enkelt en bra klass :)!... Idrotten höll på en timma och sedan var d lunch :). d  vart kyckling bullar.. och nej d va inte äckligt :P. dem såg ut som köttbullar och smakade som dem också. aja iaf, efter lunchen fick vi en håltimma och sedan hade vi nå säkerhets skit.... Ja vet inte riktigt vad d va men d va URTRÅKIGT!

halv två fick vi sluta o då gick vi mot bussen och sedan till tåget där vi fick skit platser :P. runt halv tre var vi tillbaka i ockelbo och runt 3 var ja hemma  :)). Ja känner mig helt död... har kollar på Oth och orkar verkligen inte göra ngt :O. så nu tänkte ja checka läget.. fixa lite kläder för morron dagen och sedan går ja o lägger mig :O :P :).

OOOOOOOOOOOO och imorrn skulle vi ha börjat 8.30 men fick sovmorron till 10 :'D. NÖJDDDDDDDDDDDD! he-he!


muuuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0