MP1B.

Tjena mors!! :) Idag vart första dagen på gymnasie avklarad. Måste säga att jag var skit nervös precis innan uppropet... Uppropet var inte så himla farligt :P... När vi blivit uppropade gick vi ut på skolgården och samlades i d klasser vi skulle vara med. Tack GODE GUD blev ja med både Sofie och Rebecka, PHEW :D. Vi fick sedan gå en runda igenom skolan och sedan gick vi o satte oss i ett klassrum där vi fick information... Om hur saker och ting funkar på skolan :). Sedan gick vi en runda till och fick sedan sluta. Men ja var så jävlaaaaaa hungrig så ja o becka drog till donken. Satt där en stund och han faktiskt med 12.10 tåget hem :D Vilken tur vi hade. Efter 20 min var vi tillbaka hem i ockelbo! Där ja snabbt hoppa på cykeln o cykla' hem :). Nu sitter ja här har precis bytt om till lite ''svalare'' kläder. Tänkte sitta här en stund, sedan när mamma kommer hem ska vi fyylla i massa lappar som ska in till skolan igen imorrn.. Och sedan blir d nog bara tv för min del :).

Åhh ja juste... Vi ska få egna bärbara Apple datorer :)

Kommentarer
Postat av: Rebecla

Hehe det kommer bli tre roliga år tillsammans. :)

2010-08-23 @ 15:17:19
URL: http://mebeckie.blogg.se/
Postat av: caroline

det tror jag inte beccis :D

2010-08-23 @ 16:31:37
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0