Nu vet ni mkt om mig... För mkt!

Vad heter du? - Rebeccccca med 5 C:n
Hur gammal är du? 16
Vart bor du? - Öckelboooooooooooooo ;)
Trivs du där? - Sådär
Brukar du läsa horoskop? - Nowayy
Har du körkort? - Nej
Vad spenderar du dina pengar på? - Mat, kläder, smink å sånt :]
Antal kuddar i sängen?- 1 fast vill man sova perfekt har man 2 st
Kan du baka bullar? - Joora
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Mcdonaldsssssss
Är du allergisk mot något? - Japp.
Äger du ett busskort? - Yes
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön o Röd
Hur ser du ut idag? - Leggings, linne, Hoodie o flätaaaaa
Vad såg du senast på tv? - Oth, igår :]
Hur svarar du i telefonen? - beror på vem d är! Om d e mamma så går ja rakt på sak :P
Vem ringde dig senast? - Mamiii
Vad sa den som ringde? - Jag står vid pizzirian,vart är du? :P
Antal timmar sömn inatt? - 8 timmar
Sov du ensam? - Nej, Min nalle också!

SENASTE PERSON SOM
Du pussa:Nallis
Du kramade: Natta
Du gick på stan med: Hmm Natta typ!?
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte :OO Kollar inte mailen så ofta

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - hmmjoo, kanske
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Naj
Tar du droger? - Ja...? men nej! -.-
Vad är du mest rädd för? - Spindlar, höjder, hajar, krokodiler... :P
Vart vill du gifta dig? - Hmm vet inte... Men på nå lyxigt ställe
Kör du bil? - Noeeee
Har du ett jobb? - hahno
Folk omkring dig eller vara ensam? - Folk o min nalle!

STUFF

Är du ensam nu? - Joopp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Gives you hell :D
Vill du gifta dig? - ABSOLUTTTTTTTTTTT
Gillar du glass? - Joora

FAVORIT


Rum i huset? - Vardags rummet!
Typ av musik?- -allt
Månad?-  Augusti, ocktober och novemberrrrr
Affär?- Ica super market :D media markt, gina och HM :]
Godis?- salttttttttttttttttttttttt

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - hmno.
Köpt någonting? - Jao
Varit sjuk? - no
Sjungit? - Hela tiden
Sagt "jag älskar dig"? - Hmno
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Joo... katy Perry och bethany Joy galeotti, dårå :]
Saknat någon? - Japp
Kramat någon?  -  Jaaaaaaaaaaa :D
Kysst någon? - Nopeeei


sum 10'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0