Overslept.

Tjenaaaaaaaaaaa! d blev ganska fint väder idag iaf! d regna nån timma o sedan blev d sol igen :D Thank you, god!

Igår satte jag klockan på 5, och vaknade inte förns 6.30. Like wtf... Tror ni inte att jag vart stressad elr? Ja visste inte va ja skulle ha på mig, va ja skulle ha me mig och om ja skulle hinna med tåget. men ja kastade på mig kläderna, åt en halv macka, hoppade sedan in i bilen o så körde mamma mig ner till stationen där ja träffade på Julia, Rebecka o soheila :). vi tog tåget tsm o drog sedan vidare till bussen... där vi träffade Jossan Och Natta! Vi satt i korridoren nån halvtimma.. och började sedan med lite ''grejer'' För vi skulle ha Datateknik, studieteknik och engelska prov. Allt gick bra och d va jätte kul att sitta o leka med dem stoooooooora mac datorerna! :) efter datatekniken gick vi på lunch och d va köttfärssås m. pasta... Mumsssssssss!!! Hur gott som hellst! Sedan fick vi rast till 13.00 och hade därefter prov i engelskan! Både ja o jossan var en aning stressade eftersom vi skulle hinna med 14.10 tåget... och provet var uppdelat i 3 delar! Men efter bara d första så kmr agneta in o ska dela ut skåpnycklarna.. Like wtf.... Mitt i allt o ja trodde aldrig vi skulle hinna med tåget. men när vi var klara så kuta vi ut till bussen som kmr efter bara 2 minuter... Tog bussen och sprang sedan resten av vägen till tåget... Vi fick sitta, YAY :]. 

jag ringer mamma 14.10 o säger att hon kan börja cykla ner mot centrum eftersom vi kunde fika medans vi väntade på att bilen var klar från servicen... men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Då ringer dem o säger att vi ska hämta upp bilen imorrn ist... 
Tänk själva! d regna lite... bilen var på service, vi hade EN cykel, bussen gick inte förns två timmar senare och ja va skit sur :P. Så mamma hoppa på cykeln o ja traskade lite surt efter! d tog oss typ 1 timme o 15 minuter att gå hem.

När ja kom hem så hoppade ja snabbt in i dushen, bytte om o satt mig sedan framför daaaaaaataaaan! Så jävla skönt att bara sitta o ta d lungt!

Hmm ikväll ska ja nog gå o lägga mig halv tio, så ja kan ''sova ut'' eftersom ja får sova 1 timme längre imorrn :'D. YAYYYYYY! och imorrn ska vi börja vår första ''riktiga'' skoldag efter schemat :))! 
 
För att vi är snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0