TWENTY- ONE THINGS YOU DIDN'T KNOW ABOUT ME.

o1. Jag är (var) näst kortast i klassen.
o2. Ja vill ha gröna (hazel) ögon
o3. Jag vill bli producent
o4. Ja älskar serien vänner. Skulle kunna sitta och kolla på den varje dag utan att bli ''bored''
o5. Mitt rum är ALLTID stökigt
o6. D var en tid då jag tyckte att facebook var en mötesplats för tanter
o7. Nervös är den värsta känslan
o8. Jag vill ha två tatoos. En på skuldebladet och en vid 'foten'
o9. Kramas och titta på film när d är mörkt/grått o regnar är d mysigaste EVER.
10. Skräck o komedi is the shizzzzz
11. Jag ser fram imot att börja media på borgis
12. Jag har tre hål i öronen
13. Jag saknar södertälje
14. Mina föreldrar är väldigt olika.
15. Ego bilder är alltid roligt att ta
16. Rakt hår är d finaste som finns
17. Jag är halv brasse
18. Min morfar var en känd konstnär
19. Dem flesta tycker att jag ser ut att vara 18, 19, 20.
20. Perez Hilton är den mest störda bögen någonsin.
21. Jag sover alltid med två kuddar

 

 


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha men beccadå xD <3

2010-07-31 @ 09:58:09
Postat av: Caroline

du brukar vara bra på bloggar, kan inte du gjälpa mig med en sak?

2010-07-31 @ 14:19:41
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0