HISSA x4

Tänkte hissa 4 st tjejor :)

Tjej nummer 1 är : Josefine ''Jossan'' En fin och superrolig tjej som ja träffade för drygt 3 veckor sedan. d känns som om vi kännt varandra i fleraaaaaaaaaaa år. och ja tycker att vi har öppnat upp mycket för varanadra. Hon är som sagt en superrrr rolig tjej som alltid ler och får än på gott humör. Utan dig hade skoldagarna vart så LÅNGA och så TRÅKIGA. Tack för att du finns <3


Tjej nummer 2 är: Rebecka ''CK'' en helt galet löjlig brud som alltid skrattar och aldrig håller käft :D. Becka o jag träffades i slutet av 8:an (9:an för henne) vi hade så löjligt roligt och skrattade åt allt och alla. Hon är jätte snäll och bråkar mycket. (HE-HE). Hon lever i lyx och hennes katt är d fetaste jag någonsin sett. Ni ska bara veta hur nervösa vi var på  uppropet. och hur glada vi blev när vi fick reda på att vi skulle gå i samma klass. YEEY. beckis, Tack för att man går ner i vikt av allt skratt när man är med dig <3

Tjej nummer 3 är: Camilla ''Millan'' Min allra bästaste vän som jag träffade för lite mer än 1 år sedan på en språkresa till L.A :) Vi har så fruktansvärt kul hela tiden. Vi kan sitta o stirra på varandra i flera timmar och vanligt vis är d DÖ-TRIST fast i hennes sällskap är d Sketa kul. Vi träffas inte så ofta eftersom hon bor, jobbar o går i skolan i sthlm :(. Men när vi väl ses så kramas vi hela tiden, äter på nå mysigt ställe och ibland bio efteråt. Så vi gör d bästa av den lilla tiden. Och så har vi även vart på semester till brasilien över jul/Nyår (: d var verkligen en upplevelse. När man rabblar upp allt vi gjort i brasilien vill man bara tillbaka och så sitter vi o garvar som 30000.0000000 apor på en loppcirkus. I framtiden hade vi tänkt att gå klart skolan i sverige och sedan bara lämna fina sverige och dra till australien och sedan usa o i en ännu senare framtid bosätta oss där! Vi kommer att ha d bäst! Camilla, Tack för att du är världens roligaste och snyggaste bästis, OF ALL TIMES <3.

Tjej nummer 4 är: Lena ''Mamma'' Min finaste mamma som ställer upp 24/7. Vad hade jag gjort utan henne? svar: ingenting. Hon gör mig hel <3. och enligt mig har vi nog den bästa mor-dotter relation i hela sverige ;). Va kan ja mer säga? :O Utan henne skulle ja gråta mig till döds. och inte kunna leva vidare med mitt liv. D bästa men mamsen är att hon är den snällaste, roligaste och finaste människan gående på denna jord. Mamma, Tack för att du är du och helt enkelt bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0